چگونه با جمع آوري اطلاعات در سايت خود بازاريابي كنيم
از روزي كه جمع آوري اطلاعات به بخشي از تبليغات تبديل شد، بازارياب ها با استفاده از كامپيوتر و الگوريتم هاي مشخص اطلاعات را جمع آوري مي كنند و بعد با تحليل آن به درك كاملي از رفتار مشتري مي رسند.
از ايده تا كارآفريني در ۳۰ روز: همه چيز در مورد سرمايه گذاري جمعي
به طور معمول اين قبيل اطلاعات به نرم افزاري وارد مي شوند و بعد موفقيت تك تك تبليغات را به بازارياب نشان مي دهند تا ميزان را به حداكثر برسانند، اما در اون سوي ديگر بازاريابي خلاق وجود دارد كه بدون اين اطلاعات هم دست به جذب مشتري ميزنند.
استفاده از اينترنت وشبكه هاي اجتماعي اطلاعات ,آوري ,بازاريابي ,آوري اطلاعات منبع
درباره این سایت